Nadzoruje utrzymanie budynków i pomieszczeń UG w należytym stanie.
Nadzoruje racjonalną eksploatację i gospodarkę składnikami majątkowymi, sprzętem oraz materiałami w administrowanych obiektach.
Kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych przez uprawnionych pracowników, zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uczelni.
Nadzoruje terminowe zgłaszanie potrzeb remontowych administrowanych obiektów.
Współpracuje z dziekanami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań.
Nadzoruje prace i wskazuje zadania w zakresie obowiązków koordynatora ds. terenów zieleni.
organizują, kontrolują i koordynują pracę podległych pracowników w zakresie sprzątania, prac konserwatorskich oraz utrzymania w czystości i porządku terenów zewnętrznych;
organizują, kontrolują i koordynują prace związane z wykonywaniem remontów we własnym zakresie;
utrzymują w należytym stanie czystości administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni;
zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia budynków;
dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
dokonują bieżących wymaganych przepisami prawa wpisów w Książce Obiektu Budowlanego;
współpracują z użytkownikami budynków w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu;
dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych budynkach;
współpracują przy zawieraniu umów krótkoterminowych dotyczących wynajmów pomieszczeń i powierzchni, nadzorują przestrzeganie warunków zawartych umów oraz wszelkie bezumowne akcje promocyjne i informacyjne;
współpracują z najemcami UG w zakresie min. zgłaszania uwag merytorycznych do projektów umów najmu długoterminowych zawieranych z potencjalnymi najemcami oraz koordynują współpracę z kontrahentami po ich podpisaniu;
przygotowują w porozumieniu z dziekanem propozycje do rocznego planu remontów;
odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach;
współpracują z Działem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania budynków w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze;
współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych;
wprowadzają do panelu Nieruchomości dane dotyczące podległych budynków zgodnie z dokumentacją techniczną budynków.