opiekun naukowy sekcji prawa administracyjnego Studenckiej Uniwesyteckiej Poradni Prawnej; redaktor merytoryczny „Polish Law Review”.
Konsultacje dra Michała Miłosza w lipcu i sierpniu odbywają się w dniach:
1 lipca (wtorek), godz. 12:00 – 13:00
5 sierpnia (wtorek), godz. 10:00 – 11:00
W godzinach konsultacji można komunikować się także telefonicznie. Po uprzednim uzgodnieniu (mailowym lub telefonicznym) możliwe jest również spotkanie na platformie MS Teams - zarówno w godzinach konsultacji, jak i poza nimi.
Dr Michał Miłosz – doktor nauk prawnych, adiunkt, Uniwersytet Gdański, Wydział Prawa i Administracji, Katedra Postępowania Administracyjnego i Sądowoadministracyjnego (numer ORCID 0000-0001-5633-9941).
Michał Miłosz specjalizuje się w szczególności w szeroko rozumianych procedurach administracyjnych, w szczególności w postępowaniu administracyjnym, oraz w postępowaniu sądowoadministracyjnym. Ponadto przedmiot jego zainteresowań naukowych i zawodowych obejmuje także problematykę ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, prawa budowlanego oraz gospodarki nieruchomościami.
Wykaz publikacji (w formach książkowych oraz innych) znajduje się w:
1) Bazie Wiedzy Uniwersytetu Gdańskiego:
https://repozytorium.bg.ug.edu.pl/info/author/UOGf5e804a004534a319943bf1...
2) Bazie ORCID:
https://orcid.org/0000-0001-5633-9941
Udział w konferencjach z wygłoszeniem referatu: