fbpx Department of Student and Staff Residences | University of Gdańsk | Uniwersytet Gdański

You are here

Department of Student and Staff Residences

Department of Student and Staff Residences

Dormitory No. 4
Polanki 66
80-306 Gdańsk
Opening hours:

poniedziałek - piątek: godz. 7:00 - 15:00, godziny przyjęć studentów od 10:00 do 14:00

Symbol: 
M300

Kierownik Działu

Deputy Head

Kierownicy Sekcji

Specjaliści Kierujący Zespołem Domów Studenckich Gdańsk

Pracownicy

Zadania

1.    Zarządza domami studenckimi i hotelami asystenckimi Uniwersytetu.

2.    Prowadzi działalność w zakresie spraw mieszkaniowych studentów, koordynuje sprawy związane z kwaterowaniem w domach studenckich, prowadzi naliczanie bieżących należności i kontroluje ich wpłaty.

3.    Rozlicza koszty związane z eksploatacją domów studenckich.

4.    Sprawdza prawidłowość sporządzania sprawozdań miesięcznych z działalności domów studenckich.

5.    Współpracuje z właściwymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów bazy lokalowej dla studentów.

6.    Współpracuje z Centrum Zamówień Publicznych w zakresie zakupów oraz przygotowuje materiały do przetargów.

7.    Przyjmuje i weryfikuje wnioski o nadanie uprawnień do wjazdu na teren Bałtyckiego Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie.

8.    Prowadzi monitoring należności w zakresie ściągalności należności z tytułu zamieszkania w domach studenckich i hotelach asystenckich UG.

9.    Prowadzi koordynuje i nadzoruje "Akcję Lato" w domach studenckich i hotelach asystenckich.

10.  Sporządza zestawienie zbiorcze opłat: miejscowej i uzdrowiskowej oraz rozlicza je z miejscowymi jednostkami samorządu terytorialnego.

11.  Zapewnia obsługę organizacyjną i biurową, Komisji ds. Hoteli Asystenckich, Rad Mieszkańców tych hoteli.

12.  Zarządza mieszkaniami służbowymi Uniwersytetu.

13.  Działowi Domów Studenckich podlegają Administracje Domów Studenckich oraz Zespół Lokali Użytkowych, które:

1)    organizują, kontroluje i koordynuje pracę w obiektach wchodzących w skład zespołu;

2)    odpowiadają za należyte zabezpieczenie mienia Uniwersytetu oraz zorganizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach związanych z ochroną mienia;

3)    utrzymują w należytym stanie administrowane budynki i pomieszczenia Uniwersytetu;

4)    ustalają odpowiedzialność za sprzęt administracyjny i sprawuje nadzór nad racjonalną gospodarką tym sprzętem;

5)    ustalają zakresy obowiązków pracowników obsługi, wyznacza rejony sprzątania oraz normy zużycia środków czystości i innych materiałów wykorzystywanych przy eksploatacji budynków;

6)    współpracują z Działem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania obiektów w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze;

7)    zapewniają właściwe warunki bhp w administrowanych obiektach;

8)    współpracują z właściwymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia należytego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych;

9)    rozliczają koszty związane z eksploatacją administrowanych obiektów;

10) prowadzą sprawy związane z zawieraniem umów dotyczących usług, wynajmu pomieszczeń w budynkach zespołu;

11) prowadzą sprawy związane z zakwaterowaniem studentów i innych osób zamieszkujących doraźnie w domach studenckich i hotelach asystenckich;

12) prowadzi księgi meldunkowe i przyjmuje wpłaty za noclegi, a także opłaty miejscowe i uzdrowiskowe w domach studenckich i hotelach asystenckich;

13) zapewniają utrzymanie sprawności eksploatacyjnej i wyposażenia domów studenckich