Zadania Kancelarii obejmują w szczególności:
1) obsługę korespondencji przychodzącej, wewnętrznej i wychodzącej Uczelni zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
2) przyjmowanie korespondencji przychodzącej od operatora pocztowego, przesyłek kurierskich oraz ich rozdział;
3) rejestrację wpływów korespondencji przychodzącej w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), skanowanie jej i wprowadzanie cyfrowo odwzorowanych dokumentów do systemu EZD;
4) zapewnienie prawidłowego wysyłania korespondencji wychodzącej;
5) obsługę elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, systemu e-doręczeń oraz Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) i Krajowego Sytemu e-Faktur;
6) koordynowanie współpracy z operatorem pocztowym realizującym usługi pocztowe na rzecz Uczelni;
7) prowadzenie i obsługę składów chronologicznych utworzonych w Uniwersytecie;
8) nadzór nad funkcjonowaniem punktów kancelaryjnych w Uczelni w zakresie zarządzania dokumentacją;
9) współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi, w tym z Koordynatorem Czynności Kancelaryjnych i administratorami systemu EZD, w zakresie zapewnienia właściwego postępowania z dokumentacją.
KANCELARIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Czynna w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00
Korespondencję prosimy przekazać bezpośrednio do Kancelarii lub pozostawić w odpowiedniej skrzynce nadawczej znajdującej się
przy Kancelarii na parterze budynku Rektoratu UG przy tablicy informacyjnej.
KORESPONDENCJA WYCHODZĄCA WEWNĘTRZNA w ramach UG:
KORESPONDENCJA WYCHODZĄCA ZEWNĘTRZNA poza UG:
Korespondencja dostarczona po ww. godz. zostanie nadana do odbiorcy w kolejnym dniu roboczym.
ODBIÓR KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ:
Wszelkich informacji w zakresie poprawnego adresowania i nadawania korespondencji udzielają pracownicy Kancelarii UG.