Prowadzi sprawy administracyjne w zakresie studiów wspólnych (Joint Study Programme) w szczególności obsługuje studentów, koordynuje proces kształcenia oraz współpracuje z uczelniami partnerskimi i jednostkami Uniwersytetu.
Obsługuje studentów uczestniczących w programach wspólnych, w tym: prowadzi dokumentację toku studiów, monitoruje przebieg studiów, koordynuje układanie planów zajęć, udziela wsparcia w zakresie mobilności międzynarodowej studentów i nauczycieli akademickich.
Współpracuje z jednostkami Uniwersytetu oraz uczelniami partnerskimi w zakresie realizacji programów wspólnych m.in. wspiera nauczycieli akademickich w zakresie procedur związanych z co-teachingiem.
Koordynuje procesy administracyjne związane z funkcjonowaniem studiów wspólnych.
Sporządza raporty, sprawozdania oraz dokumentację na potrzeby instytucji krajowych i międzynarodowych.
Organizuje spotkania, wydarzenia informacyjne oraz szkolenia dla studentów i pracowników akademickich zaangażowanych w realizację programów studiów wspólnych.
Zapewnia zgodność procedur administracyjnych z obowiązującymi regulacjami prawnymi i wymaganiami dokumentacji studiów wspólnych we współpracy z Biurem Kształcenia i Biurem Jakości Kształcenia.