Sekcja Administratorów Lokalnych
-
wpiera użytkowników końcowych w instalacji i konfiguracji służbowego:
-
sprzętu komputerowego,
-
urządzeń drukujących,
-
oprogramowania antywirusowego,
-
oprogramowania dostępnego w ramach umów zbiorowych, w tym firmy Microsoft,
-
dostępu do sieci bezprzewodowych;
-
wspiera pracowników i studentów UG w zakresie uzgodnionym z Dziekanami Wydziałów, a w szczególności zapewnia wsparcie przy użytkowaniu sprzętu komputerowego wykorzystywanego do realizacji zajęć dydaktycznych;
-
diagnozuje i rozwiązuje problemy sprzętowe;
-
odpowiada za zarządzanie i optymalizację wydruków administracji Rektora;
-
administruje ogólnouczelnianymi licencjami na oprogramowanie antywirusowe i użytkowe oraz wspomaga przy ich zakupie;
-
przygotowuje stanowiska komputerowe dla pracowników zgodnie z opracowanymi standardami;
-
opracowuje i aktualizuje dokumentację techniczną, w tym koncepcyjną, projektową, wykonawczą oraz powykonawczą w zakresie realizowanych zadań;