Dział Analiz i Wsparcia w Procesach Zakupowych:
-
wspiera merytorycznie pracowników Uczelni w procesach zakupowych;
-
uziela informacji o obowiązujących przepisach prawa z obszaru zamówień publicznych, w zakresie zgłoszonej, konkretnej potrzeby zakupowej;
-
opiniuje tryb postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Uczelni i sposób udzielenia zamówienia;
-
opiniuje i wskazuje sposób realizacji przez jednostki zakupów wyłączonych z ustawy Prawo zamówień publicznych.;
-
opiniuje przekazane w formie elektronicznej harmonogramy zamówień publicznych planowanych do udzielenia w ramach aktualnie realizowanych w Uczelni projektów w oparciu o obowiązujące przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oparciu o aktualny Plan Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego na dany rok finansowy;
-
prowadzi stałą współpracę i komunikację z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w celu identyfikacji ich problemów i potrzeb z obszaru realizacji procesów zakupowych;
-
dokonuje analiz zgłoszonych problemów i potrzeb z zakresu realizacji procesów zakupowych oraz inicjuje dedykowane narzędzia wsparcia;
-
prowadzi ewidencję wydawanych opinii dotyczących trybu udzielenia zamówienia publicznego.