fbpx Dział Inwestycji i Remontów | University of Gdańsk | Uniwersytet Gdański

You are here

Dział Inwestycji i Remontów

Dział Inwestycji i Remontów

Symbol: 
L100

p.o. Kierownika Działu

Inspektorzy nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej

Inspektorzy nadzoru

Inspektorzy nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej

Specjaliści ds. przygotowania i prowadzenia inwestycji

Specjaliści ds. administracji

Zadania

1.    Dział realizuje bieżącą działalność w zakresie gospodarki remontowej, inwestycyjnej

2.    Dział Inwestycji i Remontów realizuje bieżącą działalność w zakresie inwestycji i remontów a w szczególności:

1)    nadzoruje inwestycje budowlane i remonty realizowane przez Uczelnię;

2)    opracowuje plany remontów i inwestycji;

3)    przygotowuje dokumenty do procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi projektowe, roboty budowlane, dostawy; współpracuje z Centrum Zamówień Publicznych;

4)    przygotowuje dokumenty i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poza ustawą Prawo zamówień publicznych  zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w UG na usługi projektowe, roboty budowlane, dostawy oraz prowadzi stosowną dokumentację postępowań;

5)    prowadzi rejestry udzielanych zamówień i ich kosztów;

6)    współpracuje przy opracowywaniu założeń projektów, realizuje i rozlicza projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej, środków własnych i innych źródeł;

7)    przygotowuje lub współpracuje przy opracowaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji;

8)    współpracuje z zewnętrznymi instytucjami finansującymi poprzez sporządzanie wymaganych umową wniosków o płatność, wniosków o zaliczki, wyjaśnień, oświadczeń, raportów, sprawozdań, kart monitoringowych, zestawień i innych wymaganych dokumentów związanych z realizacją projektów;

9)    współpracuje z Działem Finansowym w zakresie weryfikacji księgowej wniosków, rozliczeń i sprawozdań z realizacji prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;

10) przygotowuje, na wniosek biura prawnego, niezbędne dokumenty do prowadzenia spraw arbitrażowych, mediacyjnych lub sądowych;

11) przygotowuje dane do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu;

12) uczestniczy w odbiorach technicznych obiektów oraz przygotowuje dokumentację dotyczącą ich włączenia do składników majątkowych Uczelni;

13) kontroluje przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz ochrony p.poż. w czasie realizacji zadań;

14) przeprowadza przeglądy obiektów Uczelni w celu określenia ich stanu technicznego;

15) wprowadza dane dotyczące realizowanych inwestycji w Zintegrowanym Systemie Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym POL-on;

16) archiwizuje i udostępnia dokumentację techniczną obiektów istniejących, projektowanych oraz innych dokumentów wytwarzanych w jednostce; współpracuje z głównym Archiwum Uczelni;

17) współpracuje z innymi jednostkami UG w zakresie tworzenia i uzgadniania dokumentacji technicznej inwestycji i remontów oraz w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych, remontowych.