czwartek 8.30 do 1o.00
czwartek 10 do 11.30
specjalista z zakresu języka reklamy, doktor habilitowany nauk o mediach, doktor językoznawstwa, profesor nadzwyczajny na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja społeczna Uniwersytetu Gdańskiego, opiekun merytoryczny specjalizacji Reklama i Public relations. Kierownik Podyplomowych Studiów Reklamy i Marketingu Medialnego Uniwersytetu Gdańskiego. Pomysłodawca i członek kapituły konkursu Medi@stery – na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach. Członek zardządu Zespołu Etyki Słowa przy RJP Polskiej Akademii Nauk, członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Autorka 3 ksiażek i redaktor 7. monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach i kilkudziesięciu publikacji poświęconych reklamie i komunikacji społecznej. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.
Zespół Etyki Słowa przy RJP PAN
PTKS
TMJP
Mechanizmy perswazji i ich uwarunkowania w reklamie. Jawne i ukryte sposoby oddziaływania na odbiorcę w procesie komunikacji. Specyfika tworzenia nazw i logotypów.
REFERATY, ODCZYTY POZAKONFERENCYJNE
W ramach spotkań towarzystw naukowych, na zaproszenie innych ośrodków naukowych, podczas seminariów naukowych, branżowych itp.
PUBLIKACJE O CHARAKTERZE PUBLICYSTYCZNYM
WYSTĄPIENIA UPOWSZECHNIAJACE WIEDZĘ.
PUBLIKACJE O CHARAKTERZE DYDAKTYCZNYM