fbpx Sekcja Wsparcia Użytkowników - Help Desk | University of Gdańsk | Uniwersytet Gdański

You are here

Sekcja Wsparcia Użytkowników - Help Desk

Sekcja Wsparcia Użytkowników - Help Desk

 prosimy o kierowanie zgłoszeń na adres: help@ug.edu.pl

Symbol: 
5D40

Head

Pracownicy

Zadania

Sekcja Wsparcia Użytkowników – HelpDesk w szczególności:

1)    stanowi pierwszą linię kontaktu pracowników Uczelni z Centrum Informatycznym;

2)    przyjmuje zgłoszenia dotyczące działania infrastruktury IT na Uczelni;

3)    przyjmuje zgłoszenia dotyczące pracy systemów zarządzanych przez Centrum Informatyczne, ich dostępności bądź błędów w nich występujących;

4)    przyjmuje zgłoszenia dotyczące propozycji rozwoju systemów zarządzanych przez Centrum Informatyczne;

5)    pilnuje terminowości rozwiązywania zgłoszonych problemów w razie potrzeby eskalując je;

6)    weryfikuje zgłaszane problemy przed przekierowaniem ich do odpowiednich działów;

7)    w zakresie systemu UniRCP:

a)    tworzy konta użytkowników oraz administruje uprawnieniami w oparciu o wpływające  wnioski ODO,

b)    wspomaga pracowników administracji Rektora w obsłudze systemu UniRCP;

8)    administruje kontami użytkowników – nadaje i modyfikuje uprawnienia (role) dla systemów FAST, IRK, POL-on, JSA, SEDN, Portal Edukacyjny (Moodle), UniRCP;

9)    w zakresie FAST, IRK, Portal Edukacyjny (Moodle):

a)    współpracuje z jednostkami administracyjnymi UG w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania tych systemów,

b)    analizuje procesy biznesowe Uczelni w celu ich optymalizacji,

c)    koordynuje prace nad rozwojem aplikacji związanych z ww. Systemami,

d)    wspomaga użytkowników w obsłudze ww. systemów,

e)    prowadzi analizę i ocenę dostępnych Zintegrowanych Systemów Zarządzania Uczelnią w zakresie procesów dydaktycznych, aktywnie uczestniczy w jego wyborze i wdrożeniu;

10) obsługuje podpisy elektroniczne w zakresie wsparcia użytkowników przy instalacji i użytkowaniu;

11) prowadzi rejestr osób, którym wydano kwalifikowany podpis elektroniczny;

12) zapewnia wspomaganie obiegu dokumentów finansowych;

13) zapewnia wsparcie dla Archiwum UG w elektronicznym archiwizowaniu dokumentów;

14) w zakresie systemu EZD:

a)    administruje kontami użytkowników – nadaje i modyfikuje uprawnienia (role);

b)    współpracuje z jednostkami administracyjnymi UG w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania;

                    c) analizuje procesy biznesowe Uczelni w celu ich optymalizacji i implementacji