prosimy o kierowanie zgłoszeń na adres: help@ug.edu.pl
Sekcja Wsparcia Użytkowników – HelpDesk w szczególności:
1) stanowi pierwszą linię kontaktu pracowników Uczelni z Centrum Informatycznym;
2) przyjmuje zgłoszenia dotyczące działania infrastruktury IT na Uczelni;
3) przyjmuje zgłoszenia dotyczące pracy systemów zarządzanych przez Centrum Informatyczne, ich dostępności bądź błędów w nich występujących;
4) przyjmuje zgłoszenia dotyczące propozycji rozwoju systemów zarządzanych przez Centrum Informatyczne;
5) pilnuje terminowości rozwiązywania zgłoszonych problemów w razie potrzeby eskalując je;
6) weryfikuje zgłaszane problemy przed przekierowaniem ich do odpowiednich działów;
7) w zakresie systemu UniRCP:
a) tworzy konta użytkowników oraz administruje uprawnieniami w oparciu o wpływające wnioski ODO,
b) wspomaga pracowników administracji Rektora w obsłudze systemu UniRCP;
8) administruje kontami użytkowników – nadaje i modyfikuje uprawnienia (role) dla systemów FAST, IRK, POL-on, JSA, SEDN, Portal Edukacyjny (Moodle), UniRCP;
9) w zakresie FAST, IRK, Portal Edukacyjny (Moodle):
a) współpracuje z jednostkami administracyjnymi UG w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania tych systemów,
b) analizuje procesy biznesowe Uczelni w celu ich optymalizacji,
c) koordynuje prace nad rozwojem aplikacji związanych z ww. Systemami,
d) wspomaga użytkowników w obsłudze ww. systemów,
e) prowadzi analizę i ocenę dostępnych Zintegrowanych Systemów Zarządzania Uczelnią w zakresie procesów dydaktycznych, aktywnie uczestniczy w jego wyborze i wdrożeniu;
10) obsługuje podpisy elektroniczne w zakresie wsparcia użytkowników przy instalacji i użytkowaniu;
11) prowadzi rejestr osób, którym wydano kwalifikowany podpis elektroniczny;
12) zapewnia wspomaganie obiegu dokumentów finansowych;
13) zapewnia wsparcie dla Archiwum UG w elektronicznym archiwizowaniu dokumentów;
14) w zakresie systemu EZD:
a) administruje kontami użytkowników – nadaje i modyfikuje uprawnienia (role);
b) współpracuje z jednostkami administracyjnymi UG w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania;
c) analizuje procesy biznesowe Uczelni w celu ich optymalizacji i implementacji