opiekun naukowy sekcji prawa administracyjnego Studenckiej Uniwesyteckiej Poradni Prawnej; redaktor merytoryczny „Polish Law Review”.
Konsultacje dra Michała Miłosza w semestrze zimowy odbywają się w środy w godz. 11:30 - 13:00.
Dodatkowe konsultacje dla studentów studiów zaocznych przeprowadzone zostaną w następujących dniach: 25.10 w godz. 14:50 - 15:50; 16.11 w godz. 13:00 - 14:00; 17.01 w godz. 11:30-12:30.
W godzinach konsultacji można komunikować się także telefonicznie. Po uprzednim uzgodnieniu (mailowym lub telefonicznym) możliwe jest również spotkanie na platformie MS Teams - zarówno w godzinach konsultacji, jak i poza nimi.
Dr Michał Miłosz – doktor nauk prawnych, adiunkt, Uniwersytet Gdański, Wydział Prawa i Administracji, Katedra Postępowania Administracyjnego i Sądowoadministracyjnego (numer ORCID 0000-0001-5633-9941).
Michał Miłosz specjalizuje się w szczególności w szeroko rozumianych procedurach administracyjnych, w szczególności w postępowaniu administracyjnym, oraz w postępowaniu sądowoadministracyjnym. Ponadto przedmiot jego zainteresowań naukowych i zawodowych obejmuje także problematykę ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, prawa budowlanego oraz gospodarki nieruchomościami.
Wykaz publikacji (w formach książkowych oraz innych) znajduje się w:
1) Bazie Wiedzy Uniwersytetu Gdańskiego:
https://repozytorium.bg.ug.edu.pl/info/author/UOGf5e804a004534a319943bf1...
2) Bazie ORCID:
https://orcid.org/0000-0001-5633-9941
Udział w konferencjach z wygłoszeniem referatu: