Sekcja Systemów Wspomagających Zarządzanie Uczelnią w szczególności:
-
opracowuje i aktualizuje dokumentację techniczną, w tym koncepcyjną, projektową, wykonawczą oraz powykonawczą w zakresie realizowanych zadań;
-
administruje i zarządza systemami kadrowo-płacowymi oraz finansowo-księgowymi;
-
wspiera działy kadrowo-płacowe oraz finansowe w obsłudze dedykowanych systemów;
-
koordynuje prace techniczne związane z wdrożeniem, utrzymaniem i rozwojem systemu klasy ERP;
-
zarządza i administruje bazami danych oraz zapewnia ich lokalne kopie bezpieczeństwa tam, gdzie jest to wymagane prawem lub wynika to z odrębnych regulacji i ustaleń;
-
wdraża i administruje ogólnouczelnianymi usługami chmurowymi, w tym O365;
-
koordynuje działania związane z automatyzacją procesów, tworzy i implementuje przepływy procesów pomiędzy poszczególnymi usługami składowymi;
-
utrzymuje aktualność przypisanych licencji poszczególnym użytkownikom;
-
prowadzi aktualizację statusu pracowników i studentów na podstawie danych dostarczanych z innych systemów;
-
współpracuje z dostawcą usług w zakresie aktualizacji zakresów funkcjonalnych oraz technicznych poszczególnych usług składowych oraz planów licencyjnych;
-
planuje, wdraża i utrzymuje integrację z innymi systemami Uczelni w zakresie usług chmurowych;
-
realizuje masowe wysyłki maili do wybranych grup pracowniczych;
-
stanowi trzecią linię wsparcia technicznego dla pozostałych jednostek Uczelni.